راهـــکارها / نصب و راه اندازی مراکز تماس(contact center) بر اساس ساختار AVVID سیسکو


نصب و راه اندازی مراکز تماس(contact center) بر اساس ساختار AVVID سیسکو

فناوری Contact Center یک مرکز تماس چند رسانه ای برای پشتیبانی سازمانها از مشترکین و تماس گیرنده ها و استفاده از سیستمهای نوین روابط عمومی است. مرکز ارتباطات سیسکو Cisco IP Contact Center امکان مسیریابی هوشمند کلیه تماسها, یکپارچگی با شبکه و ایستگاه های کاری, مدیریت کاربران بصورت مولتی مدیا را فراهم می کند. با استفاده از این سیستم در کنار سیستم تلفنی IP, امکان داشتن یک سیستم توزیع شده مرکز ارتباطات Distributed Contact Center برای سرویسهای الکترونیکی را خواهیم داشت. معماری یکپارچه صوت, تصویر و داده (Architecture for Voice, Video and Integrated Data), امکان توسعه کاربری شبکه ها را برای سازمان ها را فراهم می کند. دراین معماری از بستر و زیر ساخت شبکه برای پیاده سازی فناوری هائی مانند سیستم تلفنی IP )IP Telephony), انتقال داده ها, ذخیره سازهای شبکه و غیره بهره گیری می شود. ایمن تک با بهره گیری از پرسنل متخصص با مدارک تایید شده (Cisco IP Telephony Support Specialist) از مراجع معتبر بین‌المللی و کمپانی های بزرگ دنیا از جمله سیسکو، خدمات طراحی و پیاده سازی مراکز تماس را ارائه می نماید.