استقرار سیستم پشتیبانی برای ثبت کلیه تماس های کاربران و ارائه خدمات به آنها
 
 
تدوین شناسنامه تجهیزات و ثبت و گزارش گیری در نرم افزار مربوطه.
 
 
انجام بازدیدهای منظم و اصولی جهت كاهش خرابیهای احتمالی(PM ).
 

 
پشتیبانی و تعمیرات حرفه ای انواع پرینترها،‌ اسكنرها و پلاترها.
 
 
تعمیرات تخصصی انواع بردها و تجهیزات الكترونیكی نظیر مانیتور، پاور و ...
 
 
استفاده از نـرم‏افـزار نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و ارائـه گـزارشات خاص مدیریت.
 

 
استفاده و بكارگیری از بانك بسیار قوی و بزرگ نرم-افزارهای کمکی جهت ارائه خدمات به مشتریان.
 
 
تعمیرات حرفه ای انواع سرورهای Compaq، Intel، IBM، Super micro و ...
 
 
حفاظت از سیستم عامل سرورها و بروزرسانی آنها بطور مداوم.
 

 
تهیه نسخه های پشتیبان از اطلاعات و پیکربندی تجهیزات جهت بازیابی سریع در هنگام حوادث غیر مترقبه.
 
 
اجرای عملیات پایش، مدیریت و مانیتورینگ روزمره شبکه و ارائه گزارشات كامل ادواری از رویدادهای شبكه و سرورها.
 
 
ارائه خدمات پشتیبانی و پردازش و رفع اشکالات بوجود آمده در شبکه ( Active و Passive ).
 

 
سیستم مدون كنترل كیفیت برای اطمینان از عدم بروز اشكال بعد از سرویس دهی و یا تعمیرات.
 
 
نصب و پشتیبانی سرویسهای پایش اطلاعات نظیر Clustering، Raid و ...
 
 
سیستم نظر سنجی مشتریان و بهبود مستمر كیفیت خدمات.
 

 
پشتیبانی و برقراری سیاستهای امنیتی (Security) بر روی سرورها و شبكه جهت برقراری بستر امن ارتباطی.



 
 
بكارگیری ضد ویروسهای (Anti Virus)دارای License معتبر جهت جلوگیری از نفوذ انواع Virus، Worm و ... به داخل شبكه و همچنین بکارگیری كامل امكانات آنها در جهت نصب و بروزرسانی خودكار، سریع و مطمئن.
 
 
ارائه خدمات مشاوره¬ای و اجرایی جهت افزایش Performance (كارایی) و امنیت شبكه و اطلاعات.